Chrome Uzantı Dizini Profile Taşınamadı Hatası ve Çözümü

Chrome Uzantı Dizini Profile Taşınamadı Hatası ve Çözümü


Merhaba Arkadaşlar ;


Windows 10/8/7'de Google Chrome web tarayıcısında Chrome web mağazasından bir tarayıcı uzantısı yüklemeyi denediğinizde bir uyarı ileti alırsanız örneğin; uzantı dizini profiline taşınamadı gibi, bu yazı da sizlere sorunun nasıl giderileceğini anlatmaya çalışacağım.


Çözüm 1 ;

Chrome tarayıcısını kapatın, bir dakika sonra yeniden başlatın ve uzantıyı yeniden yükleyip eklemeyeceğinize bakın. Gerekirse Chrome.exe'yi Yönetici olarak çalıştırın ve deneyin.

Çözüm 2 ;

İnternet önbelleğini ve tarama verilerinizi silmek için Chrome'u açın ve Ctrl + ÜstKrktr Del tuşlarına basın .


Parola ve Otomatik Doldurma formu verileri haricindeki tüm verileri seçebilir ve Göz Atma Verilerini Temizle düğmesini tıklayabilirsiniz.

Çözüm 3 ;

Chrome tarayıcısını kapatın. Dosya Gezgini'ni açın ve adres çubuğuna aşağıdaki yolu kopyalayıp yapıştırın ve Enter tuşuna basın:

" % LocalAppData% \ Google \ Chrome \ Kullanıcı Verileri \ "


" Varsayılan " klasörü bulun ve "Varsayılan yedek" olarak yeniden adlandırın.

Şimdi Chrome'u tekrar açın. Yeni bir "Varsayılan" klasör otomatik olarak yeniden oluşturulacaktır. Şimdi tarayıcı uzantısını yüklemeyi deneyin ve bakın.

Çözüm 4 ;

Hiçbir şey yardımcı olmazsa Chrome'u Sıfırlamanız veya tarayıcıyı yeniden yüklemeniz gerekebilir .





About the author

Serkan Gündoğdu
Bilgisayar ve Yazılım Programları Hakkında En Güncel Bilgiler Bu Blog'da Bizi Takip Etmeyi Unutmayın.

Yorum Gönder

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...