Merhaba Arkadaşlar ;
Windows 10/8/7'de Google Chrome web tarayıcısında Chrome web mağazasından bir tarayıcı uzantısı yüklemeyi denediğinizde bir uyarı ileti alırsanız örneğin; uzantı dizini profiline taşınamadı gibi, bu yazı da sizlere sorunun nasıl giderileceğini anlatmaya çalışacağım.
Çözüm 1 ;
Chrome tarayıcısını kapatın, bir dakika sonra yeniden başlatın ve uzantıyı yeniden yükleyip eklemeyeceğinize bakın. Gerekirse Chrome.exe'yi Yönetici olarak çalıştırın ve deneyin.
Çözüm 2 ;
İnternet önbelleğini ve tarama verilerinizi silmek için Chrome'u açın ve Ctrl + ÜstKrktr Del tuşlarına basın .
Parola ve Otomatik Doldurma formu verileri haricindeki tüm verileri seçebilir ve Göz Atma Verilerini Temizle düğmesini tıklayabilirsiniz.
Çözüm 3 ;
Chrome tarayıcısını kapatın. Dosya Gezgini'ni açın ve adres çubuğuna aşağıdaki yolu kopyalayıp yapıştırın ve Enter tuşuna basın:
" % LocalAppData% \ Google \ Chrome \ Kullanıcı Verileri \ "
" Varsayılan " klasörü bulun ve "Varsayılan yedek" olarak yeniden adlandırın.
Şimdi Chrome'u tekrar açın. Yeni bir "Varsayılan" klasör otomatik olarak yeniden oluşturulacaktır. Şimdi tarayıcı uzantısını yüklemeyi deneyin ve bakın.
Çözüm 4 ;
Hiçbir şey yardımcı olmazsa Chrome'u Sıfırlamanız veya tarayıcıyı yeniden yüklemeniz gerekebilir .