Office Dosyalarına İmza Ekleme,Kaldırma ve Değiştirme İşlemi Nasıl Yapılır?

Office Dosyalarına İmza Ekleme,Kaldırma ve Değiştirme İşlemi

Merhaba Arkadaşlar ;



Dijital imza, dijital belgedeki bilgilerin imzalayan kişiden geldiğini garanti eden, şifrelenmiş bir elektronik puldur. Ayrıca, geçiş sırasında bilginin değiştirilmemesini sağlar.

Dijital imza oluşturmadan önce imzalama sertifikalarınızın olması gerekir. Dijital olarak imzalanmış bir belge gönderirken, sertifikanızı ve bir genel anahtarınızı gönderirsiniz. Bu belge geçiş sırasında değiştirilmediğine dair güvence gibi davranır. Sertifika, bir yıl geçerlidir, ancak verilen yetkiye bağlıdır. Dijital kimlik alma hakkında daha fazla bilgi edinmek için belgeyi buradan kontrol edebilirsiniz .

Bu, Word, Excel ve PowerPoint gibi Office programlarında dijital imza ile çalışmak için bir kılavuzdur. Outlook'ta, Outlook'ta e-posta imzası ekleme hakkındaki bu kılavuzu kontrol edebilirsiniz .

Word, Excel, PowerPoint'te İmza Satırı Oluşturma

1. Belgenizdeki dijital imza satırı oluşturmak istediğiniz yere imlecinizi yöneltin.

2. Üstteki sekmeler arasında Ekle sekmesini tıklayın.

3. Metin grubundaki İmza Satırı listesindeki oku tıklayın. Microsoft Office İmza Satırı'nı seçin . Bu, İmza Ayarı iletişim kutusunu açar.


4. Aşağıdaki ayrıntılar için alanlar bulacaksınız - imzalayanların tam adı, imzanın başlığı, imzalayanların e-posta kimliği ve imzalayan kişiye talimatları. Doldurmanız gereken tek alan imzalayana talimat vermektir. Bu, imzalayan tarafından doldurulması gereken belgede bir imza satırı yaratır.

Word, Excel, PowerPoint'te Dijital İmzayı İmzalama

1. Dokümanda imza satırı üzerine sağ tıklayın ve İmzala tıklayın.

2. Seçtiğiniz resmi tıklayıp göz atarak yazdığınız imza görüntüsünü seçebilirsiniz.

3. Tablet kullanıcısıysanız, X'in yanındaki mürekkepleme seçeneğini tıkladıktan sonra dokunmatik alanı kullanarak da oturum açabilirsiniz .

Word, Excel, PowerPoint'te Dijital İmzanın Kaldırılması

İmzalı satırı sağ tıklayın ve İmzayı Kaldır'ı tıklayın.

Word, Excel, PowerPoint'te Görünmez Dijital İmzalar Ekleme

Görünmez imzalar bir belgenin özgünlüğünü korur. Ancak, imzalayan gerekli değişiklikleri yapmadıkça, belgeyi yalnızca okunabilir hale getirir.

1. Dosya sekmesini tıklatın , ardından Bilgi üzerine tıklayın ve Belgeyi Koru (MS Word için) / Çalışma Sayfası (MS Excel için) / Sunum (MS PowerPoint için) seçin.

2. Listeden bir Dijital İmza Ekleme seçeneğini seçin . 


3. Diyalog kutusunu doldurun ve ayarları kaydedin.

Word, Excel, PowerPoint'te Görünmez Dijital İmzaları Kaldırma

1. Dosya sekmesini, ardından Bilgi'yi ve İmzaları Görüntüle üzerine tıklayın.

2. İmza adının yanındaki oku tıklayın ve seçeneklerden Kaldır'ı seçin.






About the author

Serkan Gündoğdu
Bilgisayar ve Yazılım Programları Hakkında En Güncel Bilgiler Bu Blog'da Bizi Takip Etmeyi Unutmayın.

Yorum Gönder

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...