Merhaba Arkadaşlar ;
Hata mesajı alırsanız - Bu öğeyi açılamıyor, Taşınmış olabilir, yeniden adlandırılmış veya silinmiş olabilir, sorunu burada çözmek için izleyebileceğiniz öneriler aşağıda belirtilmiştir. Bu özel sorun birçok nedene bağlı olarak ortaya çıkar. Bununla birlikte, ana neden belirli bir Kayıt Defteri anahtarının değerindeki değişiklikler olabilir.
Bu problem, çoğunlukla Görev Çubuğu'nda sıkıştırılmış bir simgeyi tıklattığınızda ortaya çıkar. Yazılımı kaldırdıktan sonra sabitlenmiş bir simgeyi tıklattığınızda, normal olan bu sorunu alabilirsiniz. Yazılımı kaldırdıysanız, öğeyi kaldırmak için Evet'i tıklayabilirsiniz .
Ancak, yazılım yüklüyse ve yine de bu hata mesajını görüyorsanız Hayır üzerine tıklayın ve bunu düzeltmek için bu öğreticiyi takip edin. Bu, son zamanlarda herhangi bir programı kaldırdıysanız veya bu yazılımın bıraktığı bazı Kayıt Defteri anahtarını, bazı Registry Cleaner'ı kullanarak sildiğiniz de de olabilir . Dahası, eğer bazı dosya uzantı ayarları - özellikle de kısayollar ile ilgili - bozuksa, bu mesajı alabilirsin.
Bu öğe açılamıyor, taşındı, yeniden adlandırılmış veya silinmiş olabilir
Bu yazıda Kayıt Defteri Düzenleyicisi ile ilgili adımlar yer almaktadır; bu nedenle devam etmeden önce Kayıt Defteri dosyası yedeklemesini ve bir sistem geri yükleme noktası oluşturmanız önerilir .
1. UserChoice Klasörünü Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden Silin
Win + R tuşlarına basın, regedit yazın ve Kayıt Defteri Düzenleyicisini açmak için Enter düğmesine basın. Bunu takiben, aşağıdaki yola gidin:
" Microsoft \ Windows \ Computer \ HKEY_CURRENT_USER \ Software \ CurrentVersion \ Explorer \ FileExts "
Windows 10'un en son sürümünü kullanıyorsanız Kayıt defteri arama çubuğuna da girebilirsiniz. FileExts klasöründe .lnk adlı başka bir klasör ( .lnk dosyasındaki küçük L) bulabilirsiniz. .lnk klasöründe, UserChoice da dahil olmak üzere üç farklı klasör bulacaksınız. Bu UserChoice klasörünü sağ tıklatıp Sil'i seçerek silmeniz gerekir. Bunu yaptıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın ve herhangi bir dosyayı açıp açamayacağınızı kontrol edin.
2. Yeni Kullanıcı Hesabı Oluşturun
Çoğu durumda UserChoice klasörü .lnk klasöründe görünmez. Bu durumda, tek çözüm, yeni bir Kullanıcı Hesabı oluşturmaktır . Bir Microsoft hesabı değil, bir Yerel Hesap oluşturduğunuzdan emin olun.
Win + I tuşlarına basarak Windows Ayarları panelini açın. Bunu takiben, Hesaplar > Aile ve diğer insanlara gidin . Sağ tarafta, Bu Bilgisayar'a Başkasını ekle adlı bir seçenek olmalıdır . Bir sonraki pencerede, bu kişinin oturum açma bilgilerim yok ve Microsoft hesabı olmayan bir kullanıcı ekle seçeneğini seçmeniz gerekiyor .
Bundan sonra bir kullanıcı adı, şifre vb. Girebilirsiniz. İleri düğmesini tıklatarak Yerel Kullanıcı Hesabını başarıyla oluşturabilirsiniz. Bundan sonra, cari hesaptan çıkış yapmanız ve yeni hesabınızda oturum açmanız gerekir.
3. Sistem Dosyası Denetleyicisini Kullanın
Windows kullanıcıları için bu kullanışlı araç, birkaç dakika içinde birçok sistem dosyasına ilişkin sorunları çözmenize yardımcı olur. To Sistem Dosyası Denetleyicisi kullanmak , yönetici ayrıcalığı ile Komut İstemi açın ve bu komutu vardır: çalıştırmanız gerekir.
" sfc / scannow "
Biraz zaman almalı. Pencereyi kapatmayın ve bitmesini bekleyin. Tamamladıktan sonra, Bilgisayar'nızı yeniden başlatın ve tüm görevleri yerine getirebilir sonuçları tekrar kontrol edebilirsiniz.
Bütün işlemler bu kadar herkese kolay gelsin.