Merhaba Arkadaşlar ;
Microsoft Outlook, çeşitli e-posta hesaplarını işleme konusunda oldukça iyi olmasına rağmen, bazen e-posta gönderip alırken sorun yaşayabilirsiniz. E-postanız gönderilmiyorsa veya uzun bir süre sonra bile bir e-posta almazsanız, birkaç şey kontrol etmenin vakti geldi. Bu mesaj, bu hata iletisini alırsanız size yardımcı olacaktır:
" Bildirilen hata (0x80042108): Outlook, gelen (POP3) e-posta sunucunuza bağlanamıyor. Bu mesajı almaya devam ederseniz, sunucu yöneticinize veya İnternet servis sağlayıcınıza (İSS) "
Çoğu durumda, İSS veya sunucu yöneticinize başvurarak bu sorunu çözemezsiniz. Bu hata, virüsten koruma yazılımınız veya güvenlik duvarınızın beklenmedik şekilde çalışması durumunda oluşur. Basit çözüm Outlook ile virüs tarayıcı entegrasyonunu kaldırmaktır .
Bildirilen hata (0x80042108): Outlook, gelen (POP3) e-posta sunucunuza bağlanamıyor
Daha önce de belirtildiği gibi, tüm güvenlik kalkanını veya Outlook ve antivirüs arasındaki entegrasyonu kaldırmanız gerekir. Çoğu durumda, antivirüs, tüm e-postaları çeşitli şüpheli kodlar veya dosyalar için taramak için bir eklenti kullanır. Başka bir deyişle, virüs, ransomware, reklam yazılımı vb. Sizi korur. Bununla birlikte, e-posta gönderip alamayacaklarını kontrol etmek için antivirüsünü geçici olarak devre dışı bırakmanız gerekir. Eklentiyi kaldırmak için , Microsoft Outlook'ta Dosya> Seçenekler> Eklentilere gitmeniz gerekir .
Burada, tıklamanız gereken bir Git düğmesi bulmalısınız .
Ardından, virüsten koruma yazılımınızla veya diğer herhangi bir güvenlik kalkanıyla ilgili tüm eklentileri seçin ve Kaldır düğmesini tıklayın.
Bütün işlemler bu kadar Herkese Kolay Gelsin.