Dropbox, Google Drive ve Box'ı Microsoft Office Çevrimiçi olarak Ekleme ve Kaydetme

Dropbox, Google Drive ve Box'ı Microsoft Office Çevrimiçi olarak Ekleme ve Kaydetme

Merhaba Arkadaşlar ;

Microsoft Office araçları herkes için en önemli araçlardan biridir - bir okul öğrencisi veya mesleğe giden bir ofis olsun. Microsoft Office paketi verimliliğinizi artırmayı amaçlıyor. Office, dosyalarınızı Bulut'a kaydetmenizi sağlar ve bu Bulut kaydetme konumları belki de dosyalarınızı iş arkadaşlarınızla paylaşmanın ve bunlara posta gönderme ve bunlara ayrı erişim izni vermenin en hızlı yoludur.

Microsoft Office 2016, dosyalarınızı OneDrive'a yerel olarak kaydetmenizi sağlar. Bugün bu yazıda Dropbox, Google Drive ve Box gibi diğer popüler bulut hizmetlerini ekleme adımlarını izleyeceğiz.

Google Drive'ı Microsoft Office'e Konum Kaydı olarak Ekleyin

Google.com adresinden Microsoft Office eklentisi için Google Drive eklentisini indirin - bu, Google'ın resmi bir aracıdır.

Yükleyici indirildikten sonra dosyayı çift tıklayın ve kurulumun tamamlanmasını bekleyin. Yükleyici bir çevrimiçi yükleyicidir, bu nedenle eklentiyi yüklemek için internete bağlanmanız gerekecektir.

Ardından, herhangi bir Microsoft Office uygulamasını açın. Word'ü açtığımı göstermek için.

Şimdi Microsoft Office Kurulum Sihirbazı için Google Drive'a gidin .


Bir kez bittiğinde, Google Drive kaydetme yerleri listesine eklenecektir.


Tüm adımları doğru bir şekilde uyguladıysanız, dosyaları ve araştırma kağıtlarını doğrudan Google Drive'a kaydedebilirsiniz.

Dropbox Office'e Konum Kaydet olarak ekleyin

DropBox birincil bulut hizmetlerinden biridir ve hem profesyoneller hem de kişisel kullanıcılar tarafından yaygın olarak kullanılmaktadır, ancak hizmet Office 2016 için bir eklenti sunmamaktadır. Fakat yine de Dropbox'ı senkronizasyon istemcisi olarak ekleyebilir ve Office dosyalarını senkronizasyon klasörüne kaydedebiliriz aşağıda detaylandırılan adımları izleyerek.

Tüm Office uygulamalarını kapatın.

İndir Dropbox Sync Client dan dropbox.com .

Dropbox Installer'ı yükleyin ve Dropbox hesabıyla oturum açın.

Gizli Görev Çubuğu simgelerinde Dropbox simgesini sağ tıklayın ve ayarlarda ki dişli çark düğmesine tıklayın. Açılır menüden Tercihler'i seçin .


Genel sekmesinde, Dropbox'ı Microsoft Office'te Kaydet konumu olarak göster'i seçin .

Uygula'ya tıklayın ve Tamam'a tıklayın. Bilgisayarı yeniden başlatın.

Tüm adımları tamamladığınızda , dosyaları çevrimiçi bulut hizmetine kaydetmek için Farklı Kaydet seçeneğinde DropBox simgesini göreceksiniz .


Yer Kaydetme Kutusuna Ofis Ekle

Dosyaları kaydetmek ve paylaşmak için kullanılan başka bir bulut uygulaması. Arayüzü Google Drive ile oldukça benzer; ancak Office 2016'da Box'u kaydetmek için bir eklenti yüklemek zorunda kalacaksınız. Box'u Office 2016 ile entegre etmek için aşağıdaki adımları izleyin:


Tüm Office uygulamalarını kapatın.

Şimdi, Office Eklentisi Kutusunu box.com'dan indirin ve yükleyin. Kurulduktan sonra herhangi bir Office 2016 uygulamasını açın


Boş bir Word belgesini açın ve Dosya'ya tıklayın. Ardından Farklı Kaydet diyalog kutusuna tıklayın - Kutunun seçeneklerini görürsünüz. Kutuya tıklayın ve Kutu Hesabı ile oturum açın.

Bütün işlemler bu kadar Herkese Kolay Gelsin.

About the author

Serkan Gündoğdu
Bilgisayar ve Yazılım Programları Hakkında En Güncel Bilgiler Bu Blog'da Bizi Takip Etmeyi Unutmayın.

Yorum Gönder

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...