Merhaba Arkadaşlar ;
Bulut depolaması, günümüz standartlarına uygun yeni depolama biçimidir ve daha fazla kişi rahatlık bölümü için onu tercih etmektedir. En ünlü bulut depolarından ikisi OneDrive ve Google Drive'tır . Diğer popüler alternatifler Dropbox ve Box'dur. Google Drive, Gmail ve hatta Android akıllı telefonlar gibi Google Suite ürünüyle entegrasyonu ile tanınır. Öte yandan OneDrive, Windows ürünleri gibi Microsoft ürün ve hizmetleriyle ve diğer Office 365 uygulamalarıyla da bütünleşmiştir.
Aynı Bilgisayar'da birden fazla OneDrive hesabı oluşturun
IOS uygulamamda birden fazla OneDrive hesabı kullandım, kurmak bir esintiydi. Ancak, aynı şeyi Windows makinemde yapmaya çalıştığımda kurulum oldukça zordu. Bir kereliğine birden fazla OneDrive hesabı kurduğumda söylenilen çabaya değdi. İki adet OneDrive hesabı var, biri kişisel hesabım, diğeri de resmi amaçlarım için kullandığım hesap. En iyi yanı, yalnızca daha fazla yer açmak için iki tane OneDrive Hesabı oluşturabilmesidir.
Google Drive ve OneDrive hem dezavantajı olan sınırlı depolama alanını sunuyor ve daha fazla depolama alanına ihtiyacınız varsa, yapmanızın kolay olduğu birden fazla Microsoft hesabına ihtiyacınız olacak.
Bugün, tarayıcınızı açmadan ve Windows'un dahili senkronizasyon özelliğiyle senkronize etmeden doğrudan Windows'un 10 tabanlı bilgisayarınızdaki birden fazla hesabı kullanma hakkında konuşacağız. Genellikle Windows Bilgisayar için Google Drive yazılımı aracılığıyla birden fazla Google Drive hesabı da kullanabilirsiniz; bu da Windows'da ki OneDrive kullanıcıları için benzer bir şey varsa düşünmenizi sağlar.
Microsoft, kullanıcıların herhangi bir sorun yaşatmadan doğrudan birden fazla hesap bağlamasına izin vererek mükemmel bir iş çıkardı; Microsoft hesabınızı Bilgisayar'a bugüne kadar bağlamadıysanız, birden fazla hesabı bağlama prosedürünü başlatmamıza izin verin:
OneDrive uygulamasını açın ve e-posta adresinizi girin. Bu posta kimliği ideal bir şekilde OneDrive bulut depolama alanına eklemek istediğiniz 1. hesaptır.
Şimdi parolanızı girerek kimliği doğrulayın.
OneDrive bulutunda birden fazla klasör olabilir, varsayılan olarak senkronize edilecek kök elde edersiniz, ancak belirli bir klasörü de eşitleyebilirsiniz.
Şimdi Onedrive'ı açın ve klasörler ve belgeler senkronize edilmeye başlanacaktır.
İkinci OneDrive Kimliğini ekleyin
İkinci OneDrive Kimliğini eklemek için şunları yapın.
Görev çubuğundaki Onedrive simgesini sağ tıklayın ve ,Ayarlar seçeneğini seçin.
Ayarlar kutusu açılacaktır.
Hesap sekmesini seçin ve daha sonra Bir Hesap Ekle seçeneğine tıklayın.
Şimdi, ilk Microsoft Kimliğini ekleyerek takip ettiğiniz işlemi uygulamanız gerekecek.
Adımlar tamamlandıktan sonra, Windows 10 tabanlı bilgisayarınızla senkronize edilen kimlik bilgilerine sahip olacaksınız.
Tüm adımları doğru bir şekilde uyguladıktan sonra, File Explorer'da hem OneDrive Hesabını göreceksiniz.
Senkronizasyon güncellemelerini kolayca görev çubuğunda görebileceksiniz, ki bu yine harika bir seçenek.
OneDrive'a, kişisel kimlik numaranız olmasına karşın resmi olarak başka bir kimlik belgesi olabilecek birden fazla e-posta adresi eklemeniz arzusundaysa, aynı kimseyle aynı işlemi sadece ikiyle yapabilirsiniz ancak bu yöntemle ikiden fazla kimlik ekleyebilirsiniz.
Bu yazı Serkan Gündoğdu tarafından yazılmıştır. Bu İçeriği Beğendiyseniz Lütfen Paylaşın.