Merhaba Arkadaşlar ;
"Klasör görüntülenemiyor", OneDrive'da belirli bir klasöre erişmeye çalıştığınızda iletilebilecek bir hata iletisidir. Kullanıcı raporlarından yola çıkarak, bu hatayla karşılaşan insanların çoğunluğu Windows 10 kullanıcılarıdır. Bununla birlikte, bu soruna eski OS sürümlerinde rastlanılabilecek hiçbir bilgi yok.
OneDrive'daki bir klasöre erişmeye çalışırken, kullanıcılar yalnızca boş bir sayfa ve bir hata mesajı görüyorlar:
" Klasör görüntülenemiyor Üzgünüm, bir sorun oluştu. Lütfen birkaç dakika içinde tekrar deneyin."
Genellikle "Klasör görüntülenemiyor" OneDrive hatası, bağlantı sorunları nedeniyle tetiklenir. Düzgün çalışması için internet bağlantısı gerektiren bir UWP uygulaması. Dolayısıyla, Wi-Fi'ye bağlı değilseniz veya kablo bağlantınız bozulmuşsa, OneDrive'daki klasöre erişemeyebilirsiniz.
Windows 10'da "Klasör görüntülenemiyor" hatasını düzeltme yöntemleri
Aşağıda Windows 10'daki bu OneDrive hatasını düzeltmeye yardımcı olacak yöntemler bulabilirsiniz. Ancak, başlamadan önce İnternet bağlantınızın doğru olduğundan emin olmalısınız. Wi-Fi kullanıyorsanız, bir kablo (veya tersi) kullanarak bağlanmanız gerekir. OneDrive, düzgün çalışması için internet bağlantısı gerektiren UWP uygulamasıdır.
Ancak, bağlantınız mükemmelse ve hata devam ederse, aşağıdaki yöntemleri denemelisiniz:
1. Yöntem : Uygulamalar için Windows sorun gidericisini çalıştırın
Windows uygulaması sorun gidericisi, Microsoft Store'dan yüklenen uygulamalarla ilgili çeşitli sorunları düzeltmeye yardımcı olur. Bu nedenle, bu dahili araç "Klasör görüntülenemiyor" hatasını da çözmeye yardımcı olabilir. Bu adımları takip et:
- Başlat'ı sağ tıklayın .
- Ayarlar'ı seçin .
- Güncelleme ve Güvenlik bölümüne gidin .
- Seç Gider'i Sol bölmede yer almaktadır.
- Sayfanın sonunda,Windows Mağaza uygulamaları sorun gidericisi seçeneğini bulmalısınız Genişletin.
- Çalıştır sorun giderici düğmesine tıklayın.
- Windows çözüm bulmalı ve otomatik olarak düzeltmelidir.
2. Yöntem : Update OneDrive
Güncellemeler sık sık sorunlara neden olur ve programların çökmesine neden olur. Bu nedenle, bu OneDrive hatası mevcut güncellemelerden dolayı oluşmuş olabilir. Uygulamayı güncellemek için şu adımları izleyin:
- Microsoft Store'u açın.
- Üç nokta menüsünü tıklayın.
- Seç indirin ve güncellemeleri seçeneği.
- Güncellemeler al düğmesine tıklayın.
- Yükleme tamamlanıncaya kadar bekleyin ve hatanın geri gelip gelmediğini kontrol edin.
3. Yöntem : Oturumu Kapatın ve OneDrive Hesabınızda Oturum Açın
OneDrive hesabınızdan çıkış yapmak ve yeniden giriş yapmak, Windows 10'da "Klasör görüntülenemiyor" hatasını düzeltmek için en kolay yöntemlerden biridir. Şu adımları takip edin:
- OneDrive'ı açın.
- Menü simgesini tıklayın ve seçeneklerini genişletin.
- OneDrive (veya Microsoft) hesabınızı görmek için Hesaplar'ı tıklayın .
- Oturumu kapat'ı seçin .
- Programı kapatın ve tekrar açın.
- Önceki adımları izleyin ve kullanıcı adınızı ve şifrenizi kullanarak oturum açın.
4. Yöntem : OneDrive'ı Kaldırın ve Yeniden Yükleyin
Yöntemlerden hiçbiri "Klasör görüntülenemiyor" hatasını düzeltmeye yardımcı olmadıysa, yapılacak hiçbir şey kalmadı, yalnızca uygulamayı yeniden yükleyin. OneDrive'ı Windows bilgisayarınızdan kaldırmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Windows tuşu + I'yi tıklayarak Ayarlar uygulamasını açın .
- Menüdeki Uygulamalar'ı tıklayın .
- Altında Apps ve özellikleri bölümünde, onedrive bulmak zorundayız.
- Tıklayın ve Kaldır düğmesine basın.
Kaldırma işleminden sonra bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerekebilir. Ardından Microsoft Store'u açmanız, OneDrive'ı bulmanız ve yeniden kurmanız gerekiyor.
Bu yazı Serkan Gündoğdu tarafından yazılmıştır. Bu İçeriği Beğendiyseniz Lütfen Paylaşın.