Dosyalarımızı LibreOffice Programından Google Drive'a Nasıl Kaydederiz?

Dosyalarımızı LibreOffice Programından Google Drive'a Nasıl Kaydederiz?
Dosyalarımızı LibreOffice Programından Google Drive'a Nasıl Kaydederiz?
Merhaba Arkadaşlar ; G oogle Drive , her gün milyonlarca kişi tarafından sunucularda dosya depolamak, belgeleri cihazlar arasında senkronize etmek ve belgeleri herhangi bir yerden paylaşmak için kullanılan popüler bir dosya depolama hizmetidir. GSuite araçları, depolama için Google Drive'dan oluşur. Bu bulut tabanlı hizmet, kullanıcıların farklı biçimlerde dosyaları buluta kaydetmelerini ve daha sonra yeni bir dosyayı açmak, düzenlemek ve oluşturmak için farklı cihazlardan ve tarayıcı tabanlı hizmetlerden hizmete erişmelerini sağlayan Google'ın ofis paketine bağlıdır. Google Drive , evrensel dosya biçimlerini sunucularında depolamaya izin verir ve LibreOffice, dosyaların birlikte çalışması için doğrudan Google Drive sunucularına bağlanabilen popüler ofis paketlerinden biridir. Söylendiği gibi , LibreOffice ve Google Drive, ücretsiz olarak sunulan ve birbirleriyle uyumlu iki popüler açık kaynaklı ofis paketidir. Bu iki verimlilik paketi, Windows'ta iyi çalışmak ve Chrome, Firef…

About the author

Bilgisayar ve Yazılım Programları Hakkında En Güncel Bilgiler Bu Blog'da Bizi Takip Etmeyi Unutmayın.

Yorum Gönder