Office Dosyalarına İmza Ekleme,Kaldırma ve Değiştirme İşlemi Nasıl Yapılır?
Office Dosyalarına İmza Ekleme,Kaldırma ve Değiştirme İşlemi
Merhaba Arkadaşlar ; Dijital imza , dijital belgedeki bilgilerin imzalayan kişiden geldiğini garanti eden, şifrelenmiş bir elektronik puldur. Ayrıca, geçiş sırasında bilginin değiştirilmemesini sağlar. Dijital imza oluşturmadan önce imzalama sertifikalarınızın olması gerekir. Dijital olarak imzalanmış bir belge gönderirken, sertifikanızı ve bir genel anahtarınızı gönderirsiniz. Bu belge geçiş sırasında değiştirilmediğine dair güvence gibi davranır. Sertifika, bir yıl geçerlidir, ancak verilen yetkiye bağlıdır. Dijital kimlik alma hakkında daha fazla bilgi edinmek için belgeyi buradan kontrol edebilirsiniz . Bu, Word, Excel ve PowerPoint gibi Office programlarında dijital imza ile çalışmak için bir kılavuzdur. Outlook'ta, Outlook'ta e-posta imzası ekleme hakkındaki bu kılavuzu kontrol edebilirsiniz . Word, Excel, PowerPoint'te İmza Satırı Oluşturma 1. Belgenizdeki dijital imza satırı oluşturmak istediğiniz yere imlecinizi yöneltin. 2. Üstteki sekmeler arasında Ekle sekmesini tıkla…
About the author
Bilgisayar ve Yazılım Programları Hakkında En Güncel Bilgiler Bu Blog'da Bizi Takip Etmeyi Unutmayın.